onsdag 16 januari 2008

Börjar bli tomt i nästet!!

Snart har alla mammas bäbisar flyttat!!!













jahaa då är det bara två pojkar kvar i kullen efter Electra och olsåkers Bozze. Måste säga att denna kullen har varit otroligt lätt och tiden har bara svichat förbi!


Jag önskar alla mina underbara valpköpare lycka till och skicka gärna bilder till mig så ska jag försöka få min webbdesigner att än en gång lära blondinen här hur man lägger in dom eheh!!




Eftersom det varit så mycket med flytten, valpar, far min och julen så har jag inte hunnit med så mycket träning som jag ahde velat med hundarna vi har mest promenerat gjort lite leta övningar och givetvis har vi fortsatt inomhus på kvällarna med våran klickerträning åååhh vad roligt det!!!


Vi lyckades dock att ta oss ner till My Dog första dagen har jag redan slagit ut ur minnet usch såna dagar vill amn bara glömma, men andra dagen gick det bättre kkanske inte så bra som vi hade hoppats på men men......... Vi hade underbart sällskap av våran då blivande fodervärd som också visade sig vara en fena på att göra iordning vovvar innan dom skulle in i ringen detta trots att hon jobbat natt och nästan varit vaken i 24 timmar!!!




Lilla fröken swebreeze merciless madam mim "Buffy" flyttade till monica och Niklas och är där på halvfoder henne kommer ni att få se i ringen första gången på Åby inoff. utställning En stört skön tjej med mycket attityd,. vårt nästa stora framtidshopp.


Sen ahr vi väl satsat på att åka till malmö mässan i mars längre än så har vi faktiskt inte planerat än.

Inga kommentarer: