torsdag 17 januari 2008

Flott besök!


jaha då vad det upp i ottan i morse hehe! Våra underbara valpköpare från Malmö skulle komma, dax för 3 månaders trimningen!! Efter att jag och jess konkat ner massa kartonger till källaren tog jag med hela gänget ut, och vilka mötte vi jo Bengt och Marie!!

När vi stod där på ängen kom även en till cairn på avstånd tyckte jag att åh va roligt det är ju inte ofta man ser dom men......jodå det va ju lilla Aston Martin "sixten" Så vi stod och prata ett tag sen blev det lite kyligt och vi gick in.


Så ännu en underbar dag där tiden går allt för fort har passerat Golden eye "molle" blev urtjusig!! (som om han inte redan va det) och lilla "Bianca" blev lika fin hon!


Småttingarna här hemma tyckte att det var lajbans med en ny hund. Bianca var så duktig och lekte jätte fint med dom, Molle tyckte som hanar gör mest om valpar blääää!! Men han hade ju sin underbara syster Electra som han är totalt förälskad i han släpper inte denna skönhet ur sikte när han är här!!


Efter att våra kära vänner hade begett sig tillbaka mot Malmö fråga jag vovvarna och man om dom va trötta och vi skulle lägga oss och vila ett tag, resultatet blev att vi vakna kl 23.00 heheheh!!


Nu ser vi framemot nästa träff Malmö mässan i mars, slog vad med Bengt att det skulle blåsa och vara svinkallt, det är det ju alltid på Malmömässan!! (Det är nog första gången jag hoppas att jag har fel!!)


Inga kommentarer: