fredag 18 januari 2008

Vilken dag!




Har tillbringat större delen av dagen hos min far och bror, det var bestämt att pappa skulle komma hem kl 14 men det blev senare ändrat till 17.30 så i brist på nått att göra tog jag brorsans schnauzer Chippollons Durra "sassi" på långis ute och lekte i leran i säkert 1,5 timmar oj vad roligt hon hade. Gjorde lite leta övningar passade på att köra lite agillity träning med saker vi hittade i skogen.


På kvällen bjöd vi ner oss själva till Monica ochh Niklas utan att ta med våra hundar, de e riktigt skönt att ibland få gå bort utan att ha med sina egna vovvar!!
Vi fikade kolla på film och givetvis skvallrade massor hahahaha!! Lilla Buffy ser riktigt fin ut och har verkligen gjort sig hemmastadd hos sin nya familj. Det är verkligen underbart att se!
Imorgon har jag en del att göra på förmiddagen, men jag tänkte att jag skulle hinna med att trimma lilla electra ska ju försöka få ordning på hennes päls nu! Vet inte ens om hon ser ut som en cairn längre det är ju tur att jag vet vad det är för ras iallafall!!


Med tanke på kvällens väder ska det bli intressant att ta ut småttingarna (har ju 2 kvar) får väl binda dom till stadiga Giggs, då finns det ingen risk att dom blåser bort hahaha!!

Inga kommentarer: