torsdag 27 mars 2008

Så har ännu en påsk passerat hos familjen Easter!!

Vilken helg det har varit. Till och början med verkar alla i min omgivning vara sjuka nu, hmm undrar om det är nått som går??!! hehe


Har intalat mig själv att förkylningar inte biter på mig, så vi har laddat med fars gamla recept ljummen whisky en god bok och god mat!!! (fler sådana recept hehe)


Skämt åsido den 14 April begav sig jag och Monica till Malmö för den årliga Malmö mässan! Vi skulle invadera hemmet hos min underbara valpköpare från B-kullen nämligen Molles ägare. Resan dit var minst sagt upp och ner Monica hade jobbat natt och var inte riktigt med........ Väl framme blev vi undebart mottagna och hade som vanligt ska väl tilläggas en ALLDELES FANTASTISK helg, ni är verkligen gööör goa familjen Petterson!!!


Själv blev jag på lördag inslängd i Rottis ringen bland alla testosteron stinna karlar i sina brukskläder och biffiga hundar, också kom JAG...... klädd som jag brukar på utställning (och annars med när jag inte är i skogen) jag sprang, ja ni läste rätt jag sprang!! runt i ringen och peppa min "lilla" tik valp dutti tjej, vilken dutti flicka mamma har, rääääätt såååå tjejen!


- ja också vidare ni som känner mig vet hur jag låter!! (kommentarer undanbedes)


Lilla Yumi var fantastisk då det var hennes första utställning och själv tyckte jag att jag var riktigt duktig dog inte en enda gång av andnöd!!!


Får jag tillägga att jag fickpå kritiken att hon var mycket välpressenterad, utan att låta skrytsam??? äh skit samma jag var kanon stolt över mig själv hahahahah!!!





Sen har vi haft fint besök från Norge lilla Lisa, Eccentric Ecmeralda har bott hos en vecka
(Lisa i förgrunden och mamma Electra i bakgrunden visst är dom lika!?)


medans matte, husse och barnen drog på semester. Fast det har verkligen inte gått nån nöd på henne hon har busat träffa nya vänner bondat med mamma och goooooosat med Jess!!! (varför föredrar alla våra valpar honom hmmmmmm) Kan det vara hans omtalade karma??

Ska faktiskt bli riktigt tråkigt att hon åker igen men hoppas att vi snart får se henne igen!

Så nu var även denna påsken över och vi ser framemot sommaren och alla utställningar, längar verkligen nu till att få ut och flänga på vägarna igen hehe!!!

Sköt om er!

P.S

Beklagar bildkvaliten på bilden men det är lilla Lisa nytrimmad, husse i huset har lämnat kameran i England hmmmm!

1 kommentar:

Anna sa...

hahhaha, snutti gull.. ja lilla lottis jag vet verkligen hur du låter när du berömmer vovvarna, men ja ska säga att det är vekligen populärt för dom älskar dej verkligen.. kram på dej! Anna